Paardentram 8853
- Bouwjaar: 1912
- Constructeur: Ateliers de Construction J. Droeshout en C. Windels te Mechelen
- Reeks: A 8831-A 8866
- Beremming: Handrem
- Zitplaatsen: 32
Stoomlocomotief: type HL 303
- Bouwjaar: 1888
- Constructeur: La Métallurgique, société anonyme de construction : Ateliers de Tubize
- Reeks: type 7
- Motoren: Stoomtractie
- Beremming: Handrem
- Gewicht leeg: 24 ton
Aanhangrijtuig 50
- Bouwjaar: 1900
- Constructeur: Ateliers Métallurgiques te Nivelles
- Reeks: 50-54
- Beremming: Handrem
- Gewicht leeg: 4,3 ton
- Zitplaatsen: Oorspronkelijk 8, later uitgebreid met 6 in het bagagecompartiment
Bijwagen A11501
- Bouwjaar: 1908
- Constructeur: SA Usines et Fonderies de Baume et Marpent, Haine-Saint-Pierre
- Reeks: A 11500-A11513
- Beremming: Handrem
- Gewicht leeg: 4,74 ton
- Zitplaatsen: 16 (2de klasse) + 6 (1ste klasse)
Goederenwagon A15858
- Bouwjaar: 1914
- Constructeur: Ateliers de la Senne
- Reeks: A 15839- A 15878
- Beremming: Handrem
- Gewicht leeg: 3,75 ton
Open zomertram 216
- Bouwjaar: 1908
- Constructeur: Atéliers Métallurgiques te Nivelles
ACEC (elektrische uitrusting) - Reeks: 201-219 (later: 216-234)
- Motoren: ACEC T10
- Beremming: Handrem
- Gewicht leeg: 6,3 ton
- Zitplaatsen: 19
Pipe ladderwagen
- Bouwjaar:1920-1922
- Constructeur: Pipe (onderstel en cabine) / Plas & fils (torenopbouw)
- Reeks: Uniek exemplaar
- Motoren: Chrysler 251 – 6 cylinder- 118 pk
- Gewicht leeg: 4,8 ton
Motorwagen 9888
- Bouwjaar: 1932
- Constructeur: Ateliers Anglo-Franco-Belge in La Croyère (La Louvière)
- Reeks: 9880-9889
- Motoren: 2 x MTV 525 (82 pk)
- Beremming: Pieper elektro-hydro-pneumatisch
Drieasser 378 en 339
- Bouwjaar: 1929 en 1930
- Constructeur: ETG/TEG (Elektrische Tramwegen van Gent / Tramways Electriques de Gand) – werkhuizen Ateliers Métallurgiques te Nivelles (chassis en koetswerk platformen)
- Reeks: Diverse reeksen
- Motoren: 2x ACEC TVI a
- Beremming: Rheostatisch – handrem type Ackley (geen railrem), later railrem.
- Gewicht leeg: 10,5 en 11 ton
- Zitplaatsen: 22
Autorail AR86
- Bouwjaar: 1934
- Constructeur: NMVB-Kuregem
- Reeks: 80-98
- Motoren: Benzinemotor, later diesel GM 6-71
- Beremming: Elektromagnetische pieperrem + handrem
- Gewicht leeg: 11,4 ton
- Zitplaatsen: 24
Tram 9985
- Bouwjaar: 1931
- Constructeur: SA Usines de Braine-Le-Comte
- Reeks: 9979-9985
- Motoren: 4x ACEC MTV 215/2
- Beremming: Pieperrem (aan de kust: Westinghouse luchtrem), rheostatische rem, handrem
- Zitplaatsen: 30
Drieasser 328
- Bouwjaar 1929
- Constructeur ETG/TEG (Elektrische Tramwegen van Gent / Tramways Electriques de Gand) – werkhuizen Ateliers Métallurgiques te Nivelles (chassis en koetswerk platformen)
- Reeks 316-330
- Motoren 2x ACEC T.VI a
- Beremming Rheostatisch type Sécheron- handremsysteem Ackley - railrem
- Gewicht leeg 11 ton
- Zitplaatsen 22
Bijwagen 55
- Bouwjaar: 1912
- Constructeur: Ateliers Métallurgiques te Nivelles / ACEC (verlichting)
- Reeks: Reeks 55-64
- Beremming: Handrem en elektrische Sécheron-rem
- Gewicht leeg: 5,7 ton
- Zitplaatsen: 18
Bijwagen 70
- Bouwjaar: 1912
- Constructeur: Atéliers Métallurgiques te Nivelles
ACEC (elektrische uitrusting) - Reeks: 65-72
- Beremming: Handrem en elektrische Sécheron-rem
- Gewicht leeg: 7,24 ton
- Zitplaatsen: 18
S-motorwagen 9093
- Bouwjaar: 1957
- Constructeur: NMVB-werkhuizen te Kuregem
- Reeks: Type S
- Motoren: 4 x ACEC MTV 215/2 (62 pk) (twee motoren per draaistel)
- Beremming: Pieperrem (vanaf 1960: Westinghouse luchtrem), rheostatische rem (als noodrem), handrem
- Gewicht leeg: 19,5 ton
- Zitplaatsen: 33
Bijwagen 19537
- Bouwjaar: 1952
- Constructeur: NMVB- werkhuizen Destelbergen
- Reeks: 19533-19538
- Beremming:
- Gewicht leeg: 11,3 ton
- Zitplaatsen: 40
PCC-trams 6208, 01, 25 en 6215
- Bouwjaar: 1971-1974
- Constructeur: La Brugeoise et Nivelles (BN / later Bombardier Transportation), Brugge + ACEC (Ateliers de Constructions Electriques de Charleroi), thans onderdeel van Alstom
- Modernisatie: 1999-2003 door Adtranz / MGB
- Reeks: 01-54 (De Lijn: 6201-6254)
- Motoren: 4 motoren van 40,5 kW
- Beremming: Elektrische remming, trommelremmen en railremmen
- Gewicht leeg: 19 ton
- Zitplaatsen: 28 (+ 2 klapstoelen voor PCC2)
Hermelijn
- Bouwjaar: 1999
- Constructeur: Siemens/Bombardier/Adtranz
- Reeks: 6301-6341
- Motoren: 4 motoren van 95 kW
- Beremming: Elektrische remming, schijfremmen en railremmen
- Gewicht leeg: 39 ton
- Zitplaatsen: 58
Albatros
- Bouwjaar: 2014-2016
- Constructeur: Bombardier Transportation
- Reeks: 6351-6376
- Motoren: 6 motoren van 110 kW (7 delen)
- Beremming: Elektrische remming, schijfremmen en railremmen
- Gewicht leeg: 56,4 ton
- Zitplaatsen: 56 + 16 klapstoelen